Counter-Strike.16 - Coduri / cfg-uri !
Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.

Counter-Strike.16 - Coduri / cfg-uri !


 
AcasaUltimele imaginiCăutareÎnregistrareConectare

 

 [CS16-Scripting] Modulul FUN

In jos 
AutorMesaj
Snak3r
Administrator
Administrator
Snak3r


Mesaje : 14
Data de inscriere : 25/01/2015

[CS16-Scripting] Modulul FUN Empty
MesajSubiect: [CS16-Scripting] Modulul FUN   [CS16-Scripting] Modulul FUN Icon_minitimeDum Ian 25, 2015 9:24 pm

O sa incerc sa va explic functiile pe care le cunosc din modulul fun.

1. set_user_godmode( index, godmode = 0 )
Seteaza godmode( nu poate sa fie omorat) unui player
set_user_godmode( id, 1 ) activeaza godmode
set_user_godmode( id, 0 ) dezactiveaza godmode
2. get_user_godmode( index )
Verifica daca un player are godmode.
if( get_user_godmode( id ) ) verifica daca un player are godmode
if( !get_user_godmode( id ) ) verifica daca un player nu are godmode
3. set_user_armor( index, valoare )
Seteaza armura unui player
set_user_armor( id, 100 ) ii va da 100 AP unui player
set_user_armor( id, get_user_armor( id ) + 100 ) ii adauga la armura existenta 100 AP
4. set_user_health( index, valoare )
Seteaza hpul unui player
set_user_health( id, 150 ) ii va da 150 HP unui player
set_user_health(id, get_user_health( id ) + 100 ) ii adauga la hpul existent 100 HP
puteti sa setati cat hp vreti, insa veti vedea maxim 255 HP.
5.set_user_origin( index, const origin[ 3 ] )
Seteaza originile unui player. Originiea este pozitia unui player.
Originea se bazeaza pe 3 axe: X, Y, Z. X este stang
new iOrigins[ 3 ]; set_user_origin( id, iOrigins )
X este aza "stanga - dreapta". Y este axa "sus - jos"
6.set_user_rendering(index, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16)
Seteaza vizibilitatea unui player/ seteaza glow unui player
255 inseamna total vizibil, 0 inseamna total invizibil.
Culoarea folosita este in formbat RGB.
7. give_item( id, const item[ ] )
Da un item unui player.
Puteti da arme( weapon_ ) sau iteme( item_ )
give_item( id, "weapon_ak47" ) ii da unui player ak47.
8.set_user_maxspeed(index, Float:speed = -1.0);
Seteaza viteza unui player
Valoarea default este -1.0
Setata la 0.0 ii lasa sa se miste normal. Daca o setati la 0.1 jucatorii nu se mai pot misca
Se folosesc float-uri.
set_user_maxspeed( id, 360.0 ) seteaza viteza unui player la 360
9. Float:get_user_maxspeed(index)
Ia viteza unui player
new Float: fSpeed= get_user_maxspeed( id )
Returneaza un float
10. set_user_gravity(index, Float:gravity = 1.0)
Seteaza gravitatia unui player.
Se folosesc float-uri.
set_user_gravity( id, 200.0/800 ). Cu cat e mai mica, cu atat playerul "sare" mai mult. Default este 800.
Gravitatia se calculeaza astfel: daca vreti sa setati x atunci impartiti x la 800, aceasta este valoarea pe care trebuie sa o setati.
11. Float:get_user_gravity(index)
Ia gravitatia unui player
new Float: fGravity = get_user_gravity( id )
Returneaza un float.
12. spawn(index)
Spawneaza o entitate.
spawn nu este recomandata sa o folositi pe un player, prezinta un bug.
spawn( id )
13. set_user_noclip(index, noclip = 0)
Seteaza noclip unui player.
set_user_noclip(id, 1 ) activeaza noclip.
set_user_noclip(id, 0 ) dezactiveaza noclip.
14. get_user_noclip( index )
Verifica daca un player are noclip.
if( get_user_noclip( id ) ) verifica daca un player are noclip
if( !get_user_noclip( id ) ) verifica daca un player nu are noclip
15. get_user_footsteps( index )
Verifica daca un player are footsteps( adica daca nu se aude cand merge )
if( get_user_footsteps( id ) ) verifica daca un player are footstepts
if( !get_user_footsteps( id ) ) verifica daca un player nu are footstepts
16. set_user_footsteps(id, set = 1)
Seteaza footspets unui player.
set_user_footsteps( id, 1 ) activeaza footstepts.
set_user_footstepts( id, 0 ) dezactiveaza footstepts.
17. strip_user_weapons( index )
Sterge toate armele unui player.
strip_user_weapons( id ) ii ia toate armele.
18. set_user_frags( index )
Seteaza fragurile unui player.
set_user_frags( id, 10 ) ii seteaza fragurile unui player la 10.
Pentru a seta tuturor playerilor, se poate utiliza 0 in loc de id.

Mai sunt cateva functii pe care nu le-am explicat, probabil voi da un edit.
Sus In jos
https://resursecs21.forumgratuit.ro
 
[CS16-Scripting] Modulul FUN
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» [CS16 Addons]AMX Mod X
» [CS16] Easy Who
» [CS16] Data si ora .
» [CS16] Preturi / rankuri
» [CS16] Auto Steam Slot (v. 0.2)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Counter-Strike.16 - Coduri / cfg-uri ! :: Counter Strike 1.6-
Mergi direct la: